Service

De servicedienst van Beans Company:

Beans Company heeft een eigen landelijke servicedienst met eigen opgeleide servicemedewerkers. Dat betekent dat u, wanneer zich onverhoopt een storing aan uw apparatuur voordoet, een servicemedewerker van Beans Company over de vloer krijgt die niet alleen uw koffiemachine(s) kent, maar ook vertrouwd is met uw onderneming. Het resultaat: een snelle en persoonlijke benadering en maximale servicegraad. Bij Beans Company heeft u de keuze uit verschillende flexibele serviceconcepten. Dat levert u de prettige zekerheid op dat u een serviceovereenkomst op maat heeft én dat er snel een servicemedewerker bij u op locatie is. Waar ook in Nederland.

 

Serviceconcepten:

Full Service Start

Met het Full Service Start concept krijgt u volledige dienstverlening op maat waarbij u verzekerd bent van een perfecte service en dienstverlening. U bestelt zelf de ingredienten wanneer u daaraan toe bent en Beans Company verzorgt de technische staat van uw apparatuur. Elk jaar word uw koffiezetapparaat preventief nagekeken en bij eventuele tussentijdse storingen komen wij deze zonder kosten verhelpen.

Full Service Plus

Met het Full Service Start concept krijgt u volledige dienstverlening op maat waarbij u totaal geen omkijken heeft naar de warme en koude drankenvoorziening in uw organisatie. Alles wordt verzorgd door onze mensen.  Onze operators zorgen voor het op peil houden van uw productvoorraad, vullen de automaten op gezette tijden en verzorgen het reguliere onderhoud.

Full Service Extreme

Met het Full Service Extreme conceptkrijgt u volledige dienstverlening op maat waarbij u totaal geen omkijken heeft naar de warme en koude drankenvoorziening in uw organisatie. Alles wordt verzorgd door onze mensen.  Onze operators zorgen voor het op peil houden van uw productvoorraad, vullen de automaten op gezette tijden en verzorgen het reguliere onderhoud en dat alles tegen een vaste prijs per maand.

 


Aftersales en helpdesk

Een uitvoerige instructie bij de oplevering zorgt ervoor dat onze apparatuur voor uw medewerkers geen verassingen in petto hebben. Uw medewerkers kunnen de machine onderhouden en schoonmaken en eventuele kleine storingen verhelpen (uiteraard met volledige telefonische ondersteuning). En ook na installatie blijven we met u in contact. Bij de Beans Company-helpdesk kunt u met al uw vragen terecht. Bijzonder goed bereikbaar en bezet door mensen die hun vak verstaan.

 

Zelf een storing verhelpen

Heeft u een storing aan uw apparatuur, klik dan hieronder op uw apparaat voor tips om de storing eenvoudig zelf te verhelpen:

Necta

               

Rheavendors: